بیزارم
چهارچشمه
چهارچشمه
دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, :: 16:39 ::  نويسنده : جواد باقری

دانلود آهنگ بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

متن آهنگ بهزاد پکس به نام بیزارم

تخت خوابم بی تو تخت بیداری شد

عشقت و دود کردم این خونه سیگاری شد

تو گوشیم اتفاقی عکسات و دیدم یهویی

راستی حالت خوبه بگو بی من چطوری

یادم رفته بود ها گفتی نمیشناسم تو رو

فکرشم نمیکردم اینجوری از من ببری

ببین با توام ها خودت نزن به اون راه

همون که بریده بود همیشه از درد دنیا

که تو هم اومدی اضافه شدی بهش

حالا بیخیال لم دادی کنار شومینه

داری میخندی به حرفات طبق معمول

همون که شبا تا صبح بیدار به عشق من بود

این حس مردود ذهنم و اذیت میکنه

اونی که حساس حتی رو اسم من بود

الان خیلی وقته صدات و نشنیدم

ولی تو خیلی راحت رفتی و قیدم زدی و

من هنوز تعصب دارم حتی رو عکسات

به حرفام نخند بکش جلو روسری تو

دنیای شما با من همخونی هرگز نداره

به همه بگو این اربده هاش مجوز نداره

باشه خیالی نیست اینجوری نمیمونه گفتم

برو که دیگه فکر کردن به تو ارزش نداره

*******************************

بهزاد پکس به نام بیزارم

******************************


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وب سایت تفریحی چهارچشمه خوش آمدید لحظات خوشی را برایتان ارزومندم
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت تفریحی و آدرس chaharcheshme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


زیبا سازی وبلاگ